Firma LONG LIFE Tomasz Źrebiec zrealizowała projekt pn. „Ekspansja zagraniczna przedsiębiorstwa LONG LIFE Tomasz Źrebiec” współfinansowany przez Unię Europejską.
Projekt realizowany był w celu ekspansji i podniesienia konkurencyjności Naszych produktów na rynku USA i Arabii Saudyjskiej.
W projekcie nabyliśmy usługi doradcze dotyczące opracowania i przygotowania do wdrożenia strategii internacjonalizacji oraz przygotowania oferty produktowo-usługowej Naszego przedsiębiorstwa do potrzeb internacjonalizacji poprzez tłumaczenie materiałów promocyjnych i gwarancji na język angielski i arabski oraz produkcję materiałów reklamowych (katalogi, ulotki, banery, spot reklamowy). Wzięliśmy udział w międzynarodowych targach w roli Wystawcy w USA i Arabii Saudyjskiej.
Z projektu skorzystali pracownicy poprzez zdobycie cennego doświadczenia w zakresie udziału w międzynarodowych targach oraz rekomendacji dot. wdrożenia strategii internacjonalizacji w firmie.
Docelowo z efektów realizacji projektu korzystać będą osoby/przedsiębiorstwa z rynku USA i Arabii Saudyjskiej poprzez wprowadzenie Naszych produktów na te rynki.
Efektem realizacji projektu jest zwiększenie rozpoznawalności i ekspansja zagraniczna Naszej firmy oraz nawiązanie kontaktów biznesowych na rynku USA i Arabii Saudyjskiej, które umożliwią rozpoczęcie sprzedaży Naszych produktów na docelowych rynkach zagranicznych.
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
Wartość projektu: 615 000,00 PLN
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 250 000,00 PLN
Firma LONG LIFE Tomasz Źrebiec uzyskała dotację z Unii Europejskiej na projekt pn. „Wzrost rozpoznawalności przedsiębiorstwa Long Life Tomasz Źrebiec na rynkach międzynarodowych”
Projekt realizujemy w celu zwiększenie rozpoznawalności firmy na arenie międzynarodowej , nawiązanie nowych relacji biznesowych i promowanie Marki Polskiej Gospodarki na świecie.
W projekcie planujemy uczestniczyć w 5 wydarzeniach targowych w roli wystawcy oraz w 5 misjach gospodarczych w czasie targów na rynku Ameryki Północnej, Europy i Bliskiego Wschodu.
Z projektu korzystać będą pracownicy poprzez zdobycie doświadczenia w zakresie udziału w międzynarodowych targach i misjach gospodarczych.
Docelowo z efektów realizacji projektu korzystać będą osoby/przedsiębiorstwa z rynku Ameryki Północnej, Europy i Bliskiego wschodu poprzez wprowadzenie Naszych produktów na te rynki.
Efektem realizacji projektu będzie zwiększenie rozpoznawalności firmy i nawiązanie nowych relacji biznesowych na rynku Ameryki Północnej, Europy i Bliskiego Wschodu oraz wzrost przychodów firmy z eksportu.
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
Wartość projektu: 1 892 730,00 PLN
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 862 685,60 PLN